ASPEKTO

Skrócona polityka zwrotów

Cześć!

 

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 30 dni na odstąpienie od umowy.

 

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

 

  1. Masz aż 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Możesz nas o tym poinformować w dowolny, wybrany przez Ciebie sposób, np.

a. pisemnie na adres: Aspekto Nalepka sp. j., ul. Św. Urbana 16, 44-100 Gliwice;

b. w formie elektronicznej na adres: bok@aspekto.pl;

c. telefonicznie dzwoniąc pod numer 533 021 700.

 

2. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Aspekto Nalepka sp. j., ul. Św. Urbana 16, 44-102 Gliwice. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten formularz. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.

 

3. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.

 

4. Produkty sprzedawane na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.

 

5. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości. 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

W razie pytań, napisz na nasz adres: bok@aspekto.pl - z pewnością Ci pomożemy.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium