ASPEKTO
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Skrócona polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

    • pisemnie na adres firmy: Aspekto sp. z o.o., ul. Św. Urbana 16, 44-102 Gliwice;
    • w formie elektronicznej na adres: reklamacje@aspekto.pl;
    • w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 533 031 675

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji klikając tutaj.

 

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • numeru zamówienia;
  • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
  • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
  • danych kontaktowych składającego reklamację;
  • adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 

 

3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem

 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium