Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- pisemnie na adres firmy: Aspekto sp. z o.o., ul. Św. Urbana 16, 44-102 Gliwice;
- w formie elektronicznej na adres: reklamacje@aspekto.pl;
- w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 533 031 675
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji klikając tutaj.
2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- numeru zamówienia;
- informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
- pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
- lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
- danych kontaktowych składającego reklamację;
- adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem