ASPEKTO

Skrócona polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

    1. pisemnie na adres firmy: Aspekto sp. z o.o., ul. Św. Urbana 16, 44-102 Gliwice;
    2. w formie elektronicznej na adres: bok@aspekto.pl;
    3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 533 021 700.

 

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji klikając tutaj.

 

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  1. numeru zamówienia;
  2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
  4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
  5. danych kontaktowych składającego reklamację;
  6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 

 

3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium